srijeda, 11. lipnja 2008.

Hehe, ja i iskrica

Na iskrici se ovih dana dopisujem samo sa nekoliko osoba. Ma, na kraju, krajeva, samo sa jednom, ostale su usputne. To obično bude ovako: sa curama kojima bih se lijepo počeo dopisivati, trajalo bi nekoliko dana ili mjesec, pa bi najednom odlepršale. A i 'ko zna, neke se jave i nakon dugo vremena, pa mi tek tada postaju još draže. I sve je to nekako normalno i ne bih uopče o svemu ovome pisao da se nisam dopisivao sa nekom, rekao bih sa osobom koja nije na ništa spremna. 'Ajmo tako reči.

Od početka je lijepo počela spika, ali pod starim nickom kojeg je izbrisala. A izbrisala ga je zbog nesretnog slučaja, jer ju je prepoznao preko iskrice jedan poznanik i davao je adrese drugima. Kada je izmijenila nick, ona mi se javila pod novim nazivom. Kasnije me je pitala da li bi bilo pametno da se nađe sa nekim s kojim se dopisuje tek pet dana. Izgledalo mi je prebrzo za to i ja joj to nisam preporučio. Rekla mi je da sam pametan :))). I, pretpostavljam da me je poslušala.

Ali, jednom prilikom je rekla da su joj poznanici rekli da ima mladu očuvanu kožu, jer se ne izlaže pretjerano suncu. I ja sam u zafrkanciji rekao kako ja pričam sada sa ljepoticom. Ona mi je oštro odgovorila -"Ja nisam ljepotica!". Nakon nekoliko dana sam je upitao kako to misli da ona nije ljepotica. Kao odgovor poslala mi je njezinu fotografiju. Pogledao sam- Možda nije miss, ali meni je zgodna. Poslala mi je i drugu fotografiju na kojoj sam trebao vidjeti o čemu se tu radi. Nisam vidio i opet sam pohvalio njezin izgled.

I sada mi najedanputa uopće ne piše. Več par dana. Samo zato jer sam ju pohvalio da je ljepotica? A poslala mi je dvije fotke i ja bih sada mogao svakome slati i tako je ugurati u još veče sra.. . Ali, NEMA ŠANSE! Nisam ja uopće ljut što mi se ne javlja, nego, nije mi jasno. Pa, uvalila se več par puta... Svejedno, ostala mi je ipak u lijepom sječanju i ja ju ovim putem, ako ikada pročita, pozdravljam. (I ime i nick ostavljam u tajnosti!)

3 komentara:

Anonimno kaže...

možda je ljepotica pomislila da se zafrkavaš na njen račun pa se povukla sa scene

Anonimno kaže...

nema beda!

Anonimno kaže...

SRETNA NOVA GODINA SVIMA PROCITAJTE OVE KORISNE INFORMACIJE ZA GODINU 2020. KAKO DOSTAVITI ZAJAM PO JEDNOSTAVNOM PORUKU.
Zovem se Marie Alice, samohrana sam majka 3 djece i takoder sam medicinska sestra u Zagrebu. Ovo je moja prica u 2019. godini, prevarili su me neki zajmodavci, svejer sam tražio kredit dok konacno nisam upoznao ovu lijepu ženu koja mi je pomogla da dobijem internetsku zajam. Ovo je opipljivo svjedocanstvo kako sam primio kredit od 60,000 eura uz kamatnu stopu od 2%. Receno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlucio kontaktirati s njom i ona mi je pružila priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam dobro zaradio kredit zdravlje i s manje stresa. Ako vas zanima zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)