utorak, 10. lipnja 2008.

Lipanj 2008

Eto mene naaapokon da nastavim sa objavljivanjima svojih sastavaka na blogu. Nisam tako dugo pisao jer sam se uvalio u iskricu. Tamo se može pričati najedanput sa puno osoba, a na tebi je da izabereš da li ti se ta osoba dopada za dopisivanje ili ne. Ma bilo je tu svega i svačega, a ja sam u svemu, ali baš u svemu tome nalazio zabavu i uživao sam. Nisam se odjavio od iskrice, ali sam ipak se odlučio odmoriti malo od silnog dopisivanja.

Bilo mi je zanimljivo u ovih par mjeseci od kada nisam ništa pisao na blogu. A pogotovo u ovom mjesecu lipnju. Često sam izlazio sa Mladenom, pa ću pričati i dogodovštine sa njim. Na mojoj ulici kopaju nekakav kanal, pa su vozači nervozni. Bio je Croatian Rockabilly festival u Medulinu. Na kraju i ta iskrica, gdje sam upoznao nekoliko vrlo zanimljivih osoba. Tako, zanimljivo mi je bilo zadnjih par dana ili mjeseci. Jupiiiii, u toku je i nogometno prvenstvo- MA LUDILO!

Nema komentara: