četvrtak, 13. ožujka 2008.

Najava konceta na Jarunu

Danas sam na internetu otvorio stranicu Jutarnjeg lista. Htio sam pročitati vijesti, ali ništa od toga. Na toj stranici mi je za oko zapela najava festivala u Zagrebu. Festival se naziva Vip INmusic Festival. Traje dva dana i održavati će se u mjesecu lipnju. Lokacija je Jarun, a grupe i izvođaći koji će nastupati su vrlo interesantne. No, meni je najinteresantniji, do sada totalna nepoznanica, izvođać Seun Kuti, frontman ansambla Egypt '80.
Odmah sam otvorio stranicu da pročitam nešto o tom pjevaću. On je najmlađi sin od legendarnog nigerijskog afrobeat izvođaća Fela Kutija. Dok mu je otac bio živ, Seun je svirao u tom istom ansamblu. U tom ansamblu je počeo svirati sa svojih devet godina. Danas glazbu koju svira slijedi oćev stil. Piše također da je grupa Egypt '80 je jednako energična kao u Felino doba. Ujedno, danas je toliko popularan da je to glavni izvođać ovog festivala.
Cijena ulaznice za jedan dan je 350 kuna. Na dan festivala, navodno će koštati 450 kuna. Karte u Puli se mogu kupiti u Vip centru na obali. Bez obzira na cijenu ja sigurno idem. Skroz me zanima Seun Kuti and Egypt '80. Također me zanimaju dvoje izvođaća Amadou et Miriam, od kojih imam neke albume i mogu reći da su odlični. Ma sve me zanima...

Nema komentara: