četvrtak, 20. ožujka 2008.

Prodavaći automobila

Sjećam se prije dvije godine da sam često išao u auto salone po Puli. Zanimao sam se da malo vidim kakvi su novi auti. Mislio sam obići dvije- tri prodavaonice automobila. No, kada sam vidio kako znaju biti blesavi prodavaći, obilaženje po autosalonima mi je tada postala strast. Skoro da sam u svim pulskim autosalonima bio. Bio sam i u nekoliko Zagrebačkih. Tako da danas imam štošta pisat o tome.

Prvi salon u koji sam ušao je Toyotin. Zapravo došao sam van radnog vremena, ali me prodavać pustio unutra. Kod tog čovijeka nemam što lošega za napisati. Ali tu je bila i neka cura koja mi je dopustila da uđem u auto. Ja sam sjeo, okej, udoban, lijepi auto, kao što sam očekivao. Ipak mi je cura bila zanimljivija od auta. Ali onda je ova počela -kožni volan, dugme za pokretanje motora, dugme za klimu, radio s ovakvim osvjetljenjem... I tako, pokazala mi je sve ono što me najmanje zanimalo, ali neka, takav joj je posao.

Zapravo, drugom prilikom ću pisati o prodavaćima u autosalonima. Predugo bi to bilo.

Nema komentara: