ponedjeljak, 3. ožujka 2008.

Nervozni vodoinstalater

Zna biti zanimljivo i smiješno u dućanu u kojem ja radim. Radim u prodavaonici elektro i vodoinstalacija. Mala je to obiteljska trgovina u kojemu radimo moji roditelji i ja. Dolaze ljudi kojima obično nešto sitno treba, ali i električari i vodoinstalateri koji više toga uzimaju. Danas mi je najčešća mušterija bio jedan vodoinstalater kojega poznajemo i za kojega znamo da je inaće jako nervozan. Stari brkonja kojemu su uvijek svi za nešto krivi.

Ulazio je u dućan:
- Dobar dan! pozdravim ga.
- Bok mali, ajde brzo dođi vamo, da mu j... ja njegovu! Imaš li alkaten žensku od pet četvrt! Evo je! sam ju je našao i uzeo u ruke.
Još je neke stvari gledao, još nešto uzeo i pošao do pulta: - Ajde brzo naplati mi to, žuri mi se!
- Evo sad ću! kažem ja i tipkam račun na kasi.
Platio je, zatim me pogledao značajno i počeo diktirati:
- 'Ko ti je postavio cijevi? Bosanac, Šekif! J... ga ja u dupe! A sad mi je još i mrak, a one p... tamo nemaju ni svjetla!

Izišao je. I, to je to.

Nema komentara: