četvrtak, 12. lipnja 2008.

Mjesec gladi

U jednom glupom djelu grada, u bezveznom lokalu, za još bezveznijim šankom prićao je Mladen sa krupnim konobarem o hrani. Prićali su o konjskom mesu koje su Mladenovi roditelji kupili u jednoj konjušnici. Tada su nabavili dosta mesa i Mladen je pripovjedao o tome kako je uživao to jesti. Ali i o tome da su svo meso pojeli i da su ostali bez. Ukratko, to je to o čemu se radi u ovom tekstu, a razgovor je tekao ovako:

-"Mi smo kupili pun k... mesa kod Radeta. Znaš njega?" pitao ga je Mladen koji je bio udaljen od šanka pola metra, stajao je raskoračanim stavom i stalno se njihao. U lijevoj ruci držao je upaljenu cigaretu. S desnom rukom je mahao s kažiprstom dok je govorio davajući tako prići još veči značaj.
-"Ma znam ja Radeta, kako ne..." lagao je konobar, jer uopće nije iz mjesta odakle je Mladen, ali i bolje da je lagao. Ovako je izbjegnuto otkrivanje tko je taj Rade, što bi vjerojatno dosta trajalo.

-"Mi smo jeli to meso svaki drugi dan..." ovo je rekao dosta povišenim tonom. Ufurao se Mladen.
Konobar ga je potom priupitao -"A da, imate li još tog konjskog mesa?..."
-"Vraga imamo. Nemamo. Sve smo pojili. Več trideset dan' nisam jeo konjsko meso..."
Konobar se iz prva grohotno nasmijao, ali kasnije ga je u čudu pogledao -"Hmm..."
-"Da, da. Trideset dan' nisma jeo konjsko meso..." zaderao se Mladen dok je mahao glavom.
-"Si bio onda gladan?" priupita ga u čudu konobar, pitajući se zašto je Mladenu to bitno.
Onda je Mladen pun sigurnosti rekao: -"Trideset pet dana nisam ništa jeo!"

1 komentar:

Anonimno kaže...

SRETNA NOVA GODINA SVIMA PROCITAJTE OVE KORISNE INFORMACIJE ZA GODINU 2020. KAKO DOSTAVITI ZAJAM PO JEDNOSTAVNOM PORUKU.

Zovem se Marie Alice, samohrana sam majka 3 djece i takoder sam medicinska sestra u Zagrebu. Ovo je moja prica u 2019. godini, prevarili su me neki zajmodavci, svejer sam tražio kredit dok konacno nisam upoznao ovu lijepu ženu koja mi je pomogla da dobijem internetsku zajam. Ovo je opipljivo svjedocanstvo kako sam primio kredit od 60,000 eura uz kamatnu stopu od 2%. Receno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlucio kontaktirati s njom i ona mi je pružila priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam dobro zaradio kredit zdravlje i s manje stresa. Ako vas zanima zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)
???