ponedjeljak, 18. veljače 2008.

Ekologija u lijepoj našoj

Danas ujutro sam na radiju čuo vijest da je Hrvatska po ekologiji na odličnom dvadesetom mjestu. Takve rezultete nam je priopčila svjetska ekološka komisija. Nama ekološki najsličnije države su Danska, Belgija i Češka. Sjećam se također da sam prije dvije ili tri godine čuo vijest da smo tada bili na trinaestom mjestu, a da smo se mogli usporediti sa Austrijom i Slovačkom.
Dansku sam nedavno gledao na google maps-u, nije mi jasno gdje oni imaju netaknute prirode, jer 99% teritorija je u poljoprivrednim poljima. Češka, posvuda sam bio po toj državi, poprilično je napučena. Puno bolje mi zvući da je naša zemlja sličnija njima susjednoj državi Slovačkoj.

Na kraju krajeva niti dvadeseto mjesto nije loše. Samo treba imati na umu, da Hrvatska gubi ono najbolje što je mogla pružati, a to je uvijek i svugdje čisti zrak, očuvano more i prostranstva netaknute prirode. Polako gubimo ono što je već odavna izgubljeno u razvijenim zemljama zapadne Evrope.

Nema komentara: