ponedjeljak, 11. veljače 2008.

Naslov Dunav Loire

Novi bloger pod nazivom dviju evropskih rijeka koje iz prva sa nićime ne možemo povezati. Međutim, dvaput sam se odlučio na veća putovanja autom. Prije šest ili sedam godina pošli smo prijatelj i ja na putovanje autom. Tada smo si zacrtali cilj da pođemo u Francusku. Mislili smo kako je Francuska velika zemlja i mi ćemo se uspjeti provozati do središnjeg djela u petnaest dana. Put nas odveo do ušća rijeke Loire koja cijelim svojim tokom prolazi kroz Francusku.

Drugo moje putovanje je bilo prošlog proljeća, sa nešto više slobodnih dana. Tada sam na put autom krenuo sam. Jednostavno sam si postavio uvjet da krenem na istok, bez plana koju zemlju da posjetim i koje prirodne ljepote vidim, već je bilo važno samo to da idem na istok. Put me odveo u Rumunjsku, iako mi je jedan hotelijer u Srbiji rekao: "Ići na takav put i ne posetiti Istanbul to bi bila prava... dobro, možda ne glupost, ali praaava šteta". Ali kada se ide u takve ogromne gradove, onda treba ostati najmanje tjedan dana. Premalo bi mi ostalo dana za lutanje autom. Tako sam se našao nešto sjevernije, u tako nama stranom, ali vrlo interesantnom kraju u okolici delte Dunava.

I tako je nastao taj naslov. Po meni dva čudna putovanja, putovanja na kojima sigurno nisam znao točno što tražim, ali kada pogledam kartu Svijeta koja mi visi na zidu i isctrane crte gdje sam prolazio, uvijek imam osječaj da sam time dobio nešto u životu. Sigurno ću pisati o mojim putovanjima za koji dan.

1 komentar:

Nikx kaže...

Bravo, Pami!
Uspio si stvoriti blog.. ajde sad samo piši, baš me zanima. nadam se da će biti i puno lijepih slika.