
I lijepo se voziti u tom autiću kao suvozać. Sve je nekako prostrano. Rad motora jedva da se i ćuje. Nema naginjanja u oštrijim zavojima. Za to je djelom zaslužna i elektronika koja se dobiva i u osnovnom modelu. Prednja konzola je umirujuće tamnosive boje. Elektronski displej se nalazi na gornjem središnjem djelu prednje konzole. Mnoge informacije koje se prikazuju na ovom displeju su skrivene od suvozača. Ali zato ima pretinaca posvuda, i u prednjoj konzoli, u vratima, ispod sjedala, na mostu...

Dok sam vozio prvo sam primjetio elektronski displej sa ogromnim brojkama o brzini. Ispod brzinomjera pojavljuju se crtice koje pokazuju broj okretaja u motoru. Volan ja za svaku pohvalu! Možda najbolji kojega sam do sada uhvatio u ruke. Iako je servo i zbilja se lagano okreće, vrlo je precizan. Osječaj preciznosti dobiva se vjerojatno zato jer je u vožnji lagano krut. Vanjski retrovizori su doista veliki. Kočnice su uvjerljive i jake. Prekidaći isti oni iz starijih modela Toyota, što mi je itekako drago jer se takvi nikada ne kvare.

A zatim sam krenuo u Pulu. Prolazeći ulice našao sam se na uzbrdici. Po uzbrdici sam vozio sporo u drugoj. Stisnuo sam gas i auto je bez problema izvukao ovu uzbrdicu. Dakle motor u ovom autu je za normalnu vožnju gradom sasvim dobar. I štedljiv je, 5,3 litara na sto km. Osobno, oduševljen sam performansama koje pruža ovaj slabiji motor. Ipak je to motor od 1000ccm od kojega se moglo očekivati puno manje.
Nema komentara:
Objavi komentar