petak, 15. veljače 2008.

Naše sjajno Sljeme

Prvo su nam hrt-ovci napunili glavu s iritantnim reklamama za skijaško natjecanje na Sljemenu. Sigurno svima zvone one vipove reklame, a svi spominju da je jako glupa izjava u reklami ona da smo svima dokazali da se može bez štapa na postolje. A 'ko smo to svi mi? Zar nije to zasluga same Janice? Gdje smo mi u toj igri?

Onda nekoliko dana prije tih događanja na Sljemenu, čuo sam od prijatelja da su u emisiji Dobro jutro hrvatska pitanja bila upučena nekim skijašima sa prizvukom hvalospjeva, tipa: ''Šta nije dobra organizacija'?', ''Šta nisu dobro napravili stazu?''...

Napokon je došao i petnaesti veljače, prvi dan utrke. Sjeo sam i upalio drugi, pola sata prije početka. U studiju je bila voditeljica i jedan od organizatora staze. Prvo pitanje mi je zazvučalo pomalo idiotski: ''Gospodine organizatore, je li sve spremno za današnje utrke?'' Bilo je još tih bisera od pitanja, ali ja se na žalost trenutno ne mogu sjetiti.

Počela su skijaška natjecanja. Sukomentator je dobro vodio svoj posao iako se i on koji put javio sa onim: ''Moramo spomenuti rasvjetu, nigdje nije ovako dobra kao na ovoj stazi''. Ali tek komentator je digao u nebesa sve što se ticalo sljemenkog natjecanja: ''Najbolja organizacija'', ''Najbolja publika'', ''Pogledajte samo, sve skijašice su do sada pozdravile publiku na cilju'', ''Najdulja staza, ali i najbolje uređena''.

Ma da, sve je najbolje kada se nešto napravi u Hrvatskoj, a pogotovo u Zagrebu

Nema komentara: