subota, 8. ožujka 2008.

Konono number one

Prošle, ili pretprošle godine u Zagrebu se održalo nekoliko koncerata afričkih grupa. Bio sam na nekima i uvijek su to bili dobri koncerti. Ali nisam bio na koncertu od kongoanske trens grupe Konono no1. Sviraju tradicionalnim instrumentima iz tih krajeva, sa područja na granici između Angole i Konga. Glazba je vrlo dinamična. Na plakatu sam vidio koji su odlični afrički muzičari bili i uzor toj grupi pa mi se već tada učinilo vrlo zanimljivom grupom. Svejedno, na koncertu nisam bio i to mi je sada žao.Ali sam zato kupio cd i to samo nekoliko dana poslije koncerta. A ove godine sam kupio i drugi album i to je sve što je ta grupa izdala do sada. Prvi cd zove se Congotronics, a drugi Live at couleur cafe, snimka sa koncerta. Jedan i drugi cd imaju iste pjesme, ali po drukčijem redosljedu. Možda veću prednost dajem cd-u snimljenog sa koncerta jer se čuje i publika u pozadini. Omot je atraktivniji i jasniji od onog sa prvog cd-a. Međutim, album Congotronics je našto duži, a i ništa manje interesantan.

Nema komentara: