srijeda, 12. ožujka 2008.

Sudar automobila

Prije nekoliko godina sam se sudario sa autom. Ja sam bio na glavnoj cesti kojom sam se strmo spuštao prema centru sela u kojem živim. Casta je bila mokra, a vrijeme je tada bilo hladno. Najedanput se ispred mene stvorio auto koji je skretao sa neke uličice na kojoj je zabranjen promet i tako mi je spriječio prolaz cijelom svojom dužinom auta. Tako je došlo do sudara.

Obojica smo istovremeno izišli iz svojih vozila koja smo maknuli sa ceste. Bio je to zapravo mali sudar sa nevelikim štetama na oba auta. Tip koji je izišao sa svojeg auta je sredovječni čovijek koji nosi cvikere. Nekakav uredski tip.

Čim mi je prišao rekao mi je -Ah, ti si kriv!-
Reakcija me je totalno iznenadila -Pa ovo je glavna cesta, vi ste mi prišli sa lijeve strane i još k' tome cesta je zabranjena za promet.-
Tip me sada pogledao i rekao -Znači, pravilo desnog. A šta nije ova cesta dozvojljena samo u suprotnom pravcu?- To nije bilo točno.

Tip je uzeo mobitel u ruke i rekao da će nazvati policiju da to oni riješe. Složio sam se, iako nisam bio baš sretan sa tom idejom. Znao sam da ćemo ih čekati cijeli dan. Dobro, oni su to sve rješili i na kraju je sve bilo u redu, tip je štetu platio od osiguranja. Čak sam kasnije shvatio da mi se itekako isplatilo što je došla policija, jer u dogovore se nitko ne može pouzdati.

Sve sam vam ovo isprićao jer se baš jućer jedan moj prijatelj sudario sa autom. Ujutro se sudario u gradu i sve do navećer nije došao doma. Morao je čekati policiju, dati izvještaj, auto odvesti na servis gdje su mu procijenili štetu. Ne znam što je sve tada doživio jer se još nismo ni vidjeli ni čuli. Jedva čekam.

1 komentar:

Anonimno kaže...

joj znam kak je to s policijom...evo ja imala prometnu na Božićno jutro (fakat je bilo jutro, u pola 3). imala sam frontalni jer je tip prešao na suprotnu stranu i zabio se u mene, užas jedan...čekali smo policiju do 4:15...mislim, stvarno se čovjek zamisli...dal bi i hitnoj trebalo toliko da se nedaj Bože nekome nešto dogodilo?
Candyxx